Naruto Shippuden

Recenzie Naruto Shippuden
2 aprecieri
În primul rând, aș vrea să le mulțumesc traducătorilor și tuturor oamenilor ce s-au ocupat de această serie.

Introducere:
Să începem cu o prezentare generală, Naruto Shippuden face parte din continuarea seriei Naruto, Acesta fiind continuarea poveștii din seria originală, Naruto (protagonistul nostru) se întoarce după o lungă călătorie de antrenament ninja cu al nostru Ero-Sennin (Jiraiya). Acesta revede satul și mai ales se reîntâlnește cu personajele ce l-au ajutat foarte mult în construirea acestuia, în seria anterioară: Sakura, Kakashi, Tsunade etc.
Sincer să fiu, acest anime l-aș recomanda cu mare drag celor ce nu au mai văzut niciodată un anime, prin faptul că este ușor de urmărit, are o construire a personajelor uimitoare iar dezvoltarea poveștii este foarte bună, chiar dacă are 720 de episoade (Naruto + Naruto Shippuden).

Poveste:
Nu are multe detalii schimbate față de seria anterioară cum ar fi ritmul acesteia, sunt momente și părți foarte schimbătoare, în care ritmul poveștii este lent sau rapid, totuși nu o să te facă să vrei mai mult datorită personajelor ce sunt foarte bine construite și vei avea mereu parte de momente incredibile, pline de suspans, Singurul minus al poveștii este cel prea evident,.. pe care l-ar spune orice om care s-a uitat la alte anime-uri și anume că este foarte tras de păr, cu o grămadă de momente penibile, Din fericire nu pot să depunctez acest lucru din cauza faptului că este acel tip de shounen, la care se ajunge la scopul final prin puterea prieteniei, Iar cu siguranță cei ce au fost mulțumiți de povestea din seria anterioară nu o să le pese foarte mult de acest lucru.

Am ajuns la partea mea preferată, să vorbim și despre construirea personajelor din Naruto Shippuden, Dacă ar fi să o descriu într-un cuvânt ar fi "genială", Construirea personajelor din acest anime este foarte bună, Am văzut în jur de 100 de serii anime la viața mea și pot spune clar că este cea mai bine dezvoltată din toate anime-urile văzute, o să vezi o mulțime de personaje interesante cu povești foarte emoționante: Itachi, Nagato, Kakashi, Obito, Asuma, Gaara, Sasuke, Naruto (și lista poate continua), Dacă ar fi să compar cu un alt anime pe care l-am văzut cu o construire a personajelor la fel de bună aș alege Death Note, Acest argument face ca Naruto Shippuden să fie cel mai bun anime pe care l-am văzut până în acest moment, Ca o mică concluzie trebuie neapărat să vizionezi acest anime dacă devii foarte atașat de personaje și consideri că aceasta parte a anime-urilor este cât mai importantă.

Animație:
Nu aș vrea să vorbesc foarte mult despre animație. În primul rând, nu consider că o animație bună face anime-ul să fie urmărit, s-a difuzat pe o perioadă de mai mulți ani, îți dai seama că animația de la început nu este ca cea de la final. Să nu aveți așteptări prea mari deoarece puteți fi ușor dezamăgiți.

Coloana sonoră:
Aș vrea să scriu acum versurile de la Blue Bird dar nu știu japoneză, este extraordinară, te face să nu dai niciodată skip la opening-uri, iar ost-urile sunt geniale (mai ales cele de luptă), Cu siguranță sunt și unele mai nereușite dar mereu am fost fascinat de coloana sonoră a acestui anime.

Concluzie:
Naruto Shippuden nu este un anime perfect, are bile albe cât și bile negre, ca toate anime-urile, dar poveștile personajelor te fac să rămâi cât mai atașat de acest anime, Este ceva ce nu vezi la alte anime-uri, Recomand cu mare drag celor ce nu l-au văzut.
Joi, 2 septembrie 2021
MiYao, Izumi-Otosaka

42