Fairy Tail

Tocmai ce am terminat recent seria faity tail, cu tot cu filme și OVA-uri (Original Video Animation), iar pentru mine acest anime a ajuns direct pe primul loc al listei mele de animeuri preferate. m-am apucat de această serie deoarece am mai văzut câteva episoade random atunci când eram mai mic și mi sau părut foarte tari, așa că am zis să mă uit la câteva dintre episoade pentru a afla dece eram atât de fascinat.

În acest anime ne este prezentată o lume în care există tot felul de ghilde cum ar fi ghilda fairy tail (de aici vine și numele), din primul episod ne este prezentat 2 dintre cele mai importante personaje sau poate chiar cele mai importante personaje din serie, dar după parerea mea această serie se bazează mai mult pe un grup, este vorba de Natsu Dragneel unul dintre cele mai pozitive,sigure și încapățânate personaje din întreg animeul, și Lucy Heartfilia personajul cu cea mai mare putere de influențare asupra lui Natsu. Lucy este o fată fugită de acasă vrea să facă parte din ghilda visului ei și din cauza diferitelor evenimente legate de locul natal și familia sa, iar Natsu (care este deja un membru fairy tail) alături de partenerul său Happy sunt în căutarea a diferite aventuri și al tatălui dragon al acestuia Igneel, aceștia doi se întâlnesc datorită unui eveniment în care este implicat renumitul, falsul salamander, iar în final lucy devine membră și parteneră a lui Natsu în ghilda fairy tail.

venind vorba despre poveste, aceasta este una simplă, ușor de înteles deoarece majoritatea aventurilor se petrec în jurul acestor ghilde de vrăjitori și a misiunilor primite de la acestea, povestea este bine realizată aceasta având tot felul de personaje și întâmplări diferite, seria fiind un mix echilibrat între aventură, comedie, și un pic de romanță.

Despre animație nu am prea multe de zis deoarece aceasta este una foarte bună pentru anul în care a apărut (anul 2009 sau 2010 cred), iar despre coloana sonoră tot la fel nu am prea multe de zis decât faptul că se potrivește perfect, ca de exemplu tonalitatea voci atunci când personajele se află intr-o anumită stare, aceasta ajută destul de mult la captarea atentiei asupra acelui personajului.

pentru încheiere am să spun doar faptul că nu doar pentru mine această serie este foarte bine realizată.
Joi, 29 aprilie 2021
mihaituuu, tediss, Gabriel1237