Bleach

Bleach,fiecare sabie are povestea sa!
12 aprecieri
Deci...Acest anime,Bleach, a fost al doilea anime pe care eu l-am vizionat,a fost unul exceptional care m-a satisfacut din toate punctele de vedere.Un anime foarte bine dezvoltat si daca ajungi sa-l vizionezi nu ai cum sa nu-ti amintesti de el.Multi l-au considerat o copie a anime-ului "Naruto" ea fiind si prima mea serie,dupa ce le-am vizionat pe ambele in intregime pot spune ca nu este asa,Bleach cat si Naruto se fac remarcate prin simbolurile lor specifice.Sentimentele pe care aceste doua anime-uri ti le ofera sunt cu mult diferite,ambele sunt niste anime-uri unice.Bleach,este una din seriile mele preferate,care ocupa un loc bine finit in inima mea.Acest anime si dupa mult timp mi-a ramas bine intiparit in mine.Kurosaki Ichigo fiind si personajul principal,cel care mi-a atars foarte mult atentia fiind si personajul meu preferat.Setea lui de putere combinata cu caracterul,luptele foarte bine dezvoltate,foarte bine lucrate,fiecare personaj are povestea sa,fie el rau sau bun si multe alte lucruri deosebite,el m-a facut sa iubesc si mai mult aceasta lume a anime-urilor! Pana sa incep aceste serii nu vizioanesem deloc niciun anime,dar acastea m-au facut sa intru in lumea asta si o indragesc si mai mult decat o faceam inainte,m-au facut sa intru mai adanc in acesta lume fabuloasa si sa ajung aproape dependent de aceste lucruri.Imi place ca mai toate anime-urile iti ofera o experienta diferita,asta fiind si in cazul acestuia!
Duminică, 14 martie 2021
silviuteperdel, Chihaku, KeynoGBR, M-a-r-c-o, Airwaves, MiYao, Todoki-kun, SpataruAntonia12, Andrei0017834, Antonyo28, Almanda, Biu-Dattebayo
1 mai, 13:00