Fairy Tail

Fairy Tail
4 aprecieri
La inceput cand am dat de acest anime numit "Fairy Tail" nu prea am crezut ca o sa fie genul meu, pentru ca nu am fost atras niciodata de aceasta tema a "fantasticului" cu magie. Imi placeau anime-uri cu batai clasice. Dar dupa ce am dat o incercare acestui anime, am fost surpins din toate punctele de vedere si chiar m-a facut sa-l am la inima si sa nu regret nicio secunda ca l-am vazut.

Actiunea: Ca sa nu intru in detalii, actiunea se bazeaza in jurul unei ghilde formate din niste prieteni a caror putere este "puterea prieteniei". Ei vor trece prin niste obstacole grele "pe un drum lung", actiunea insasi te va tine cu sufletu la gura si te vei intreba mereu ce se va intampla in continuare cu aceste personaje dragi. Personal, ma uitam foarte putin pe zi pentru ca ma simteam extraordinar de trist ca se va termina, pentru ca incepuse sa-mi placa foarte mult.

Personaje: Personajele sunt foarte bine conturate si evidentiate, fiecare dintre ele avand o personalitate foarte colorata, plina de viata si de actiune. Fiecare personaj din ghilda va da dovada de prietenie si probabil te va invata lucruri noi si unice pe care doar niste prieteni adevarati ar putea sa o faca. De asemenea ele vor transmite sentimente de tristete in clipele grele si neplacute, dar si sentimente de bucurie in clipele in care vor fi alaturi unul de altul si vor trece impreuna prin toate greutatile .

Animatie: La capitoul animatie sunt foarte multumit. Este un anime cu o grafica plina de culoare, cu peisaje superbe. Acest anime avand tema "Fantasticului" trebuie sa adopte o gama larga de culori ca sa uimeasca ochii celui care priveste si cred ca a reusit asta, mai ales in ultimul sezon .

Coloana sonora: Cu mana pe inima spun despre coloana sonora din acest anime că este cea mai buna dintre toate anime-urile pe care le-am vazut. Combinatia de muzica medievala este foarte potrivita pentru un anime cu aceasta tema si te va tine mereu in suspans, uneori te va face sa te simti foarte trist, alteori sa fii fericit si plin de entuziasm. Cred ca melodiile din anime-uri sunt foarte importante pentru exprimarea de sentimente ale personajului si Fairy Tail au reusit sa faca acest lucru.

Dupa aceasta experienta, consider ca ar trebui (in general) sa dam macar o sansa unor anime-uri , sau chiar in alte activitati (domenii) care ne plac sau care poate nu le-am facut sau incercat pana acum, pentru ca nu vei stii niciodata daca iti va placea o anumita chestie , cum a fost si in cazul meu cu acest anime foarte iubit de mine pe nume "Fairy Tail ". Nu regret ca m-am uitat la el si nu voi uita niciodata amintirile din acest anime. Astept cu nerabdare continuarea acestui anime si sper sa apara cat mai repede.
Sâmbătă, 27 februarie 2021
Ovidiu12, Gabel1, Vladisky, DreaM-Kun
3 mai, 18:00