Naruto Shippuden

Naruto Uzumaki!?
Considerand ca trilogia Naruto -Naruto, Shippuden iar mai apoi Boruto- este una cu care cel putin 70% putem spune ca am intrat in lumea anime, nu am cuvinte sa o descriu asa cum merita. De la o animatie rudimentara la inceputul povestii shinobi, in care Masashi Kishimoto ne prezenta ceea ce avea sa devina un mare succes la scara larga, ajungem sa observam cum aceasta se dezvolta, oferind o calitate mai ampla a tehnicilor de ninjutsu, a scenelor de lupta si a caracterelor prezente in serie.
Povestea ne prezinta un Naruto dupa trei ani de la expeditia sa alaturi de jiraya prin care se antreneaza sa isi aduca prietenul inapoi, pe sasuke, sa il faca mai puternic, avand ca scop final realizarea visului sau, acela de a deveni Hokage. Masashi devine un maestru in conturarea personajelor in seria shippuden, incat prezinta si altceva decat misiunile unor genini, anume povestile tragice din spatele fiecarui personaj in parte. Astfel, acesta ne aproprie de personajele in sine, oferindu-ne o parte din suferinta acestora "pe tava". Dramele din spatele personajelor si implicarea politica din partea celorlalte sate arata ca de fapt lumea nu se rezuma decat la Naruto si la puterile sale si ale demonului cu 10 cozi sigilat in acesta, ci si la relatiile dintre persoane, la diplomatie si la a munci din greu pentru a realiza ceea ce oricine si-ar propun. Atat prin maxima devotare si munca, cat si prin comunicare, Naruto depaseste obstacolele care il pun la incercare, avand ca scop final intarirea caracterului eroului nostru.
Consider ca, Naruto Shippuden nu este una, ci unica parte din aceasta trilogie, care dezvolta ,atat personajelec cat si spectatorii din punct de vedere emotional dar si psihic. Este o serie care merita vizionata nu doar din pricina numarului mare de spectatori, ci si din cauza emotiilor si momentelor de cumpana traite alaturi de personajele din serie.
Miercuri, 24 februarie 2021
ninetail96, AlexAllx1003, MiYao

42