Naruto Shippuden

Parerea mea.
3 aprecieri
Acum sunt gata cu o pernă ori de câte ori acord în fiecare vineri. Semnul întrebării? Vă voi spune de ce sunt predispus să adorm în timp ce mă uit la Naruto: Shippuuden - pur și simplu nu mai este Naruto. Pur și simplu nu este aceeași serie.

Poveste: Nu mă înțelege greșit, Naruto nu a început doar să mă înjunghie în mod magic cu dezamăgire, deoarece povestea a început să coboare complet. De fapt, avanpremiera primului episod cu viitoarea întâlnire a lui Naruto cu Sasuke m-a avut pe marginea scaunului meu. Nu mi-a venit să cred: Naruto s-a întors! Nu, povestea continuă și urmează în mod adecvat ca o continuare a originalului Naruto. Marile elemente ale poveștii originale sunt încă aici: tema unei prietenii veșnice, importanța menținerii speranței, nevoia de a îndura și de a persevera .. aceste teme sunt încă acolo! Naruto este încă un tip grozav și încă se străduiește să-și protejeze prietenii și să-l „salveze” pe Sasuke în timp ce îl ia pe Akatsuki în același timp. Deci, ce s-a întâmplat cu Naruto? Ei bine, din punct de vedere al povestii, nimic. Încă îmi place povestea. Iubesc lumea lui Naruto, ninja, tehnicile, armele, temele, complotul. Deși povestea nu prezintă spectatorilor nimic profund sau complicat, totuși îmi place. Dar povestea nu este problema. Povestea așa cum este și continuă, primește un 7,5 / 10 de la mine.

Personaje: A fost minunat să văd cât de mult s-au schimbat personajele față de Naruto original. Dezvoltarea caracterului în acest aspect a fost grozavă. Aproape toată lumea a avut un design nou și toate au arătat grozav. În ceea ce privește personalitatea, ei bine, erau aceleași personaje adorabile, unice în felul lor. În ceea ce privește Naruto și Sakura, ei s-au dezvoltat cu adevărat. Deși încă acționează așa, Naruto nu este același sunet fericit pe care l-a fost. El a fost profund cicatriciat de trădarea lui Sasuke și, în ciuda tuturor celor întâmplate, este încă obsedat de salvarea lui. Bineînțeles, trădarea lui Sasuke a afectat-o ​​și pe Sakura și ea s-a întărit cu adevărat. Ea nu este întorsătura inutilă pe care a fost-o și a crescut cu adevărat pentru a respecta și a avea grijă de Naruto. Dezvoltarea personajelor este grozavă, personajele sunt grozave, vechi și noi. Sai, de exemplu, este un add interesant, a adus amuzantele și a păstrat vie aspectele comice ale spectacolului. Nici personajele nu sunt problema: 8/10

Pacing: Acesta este ceea ce l-a ucis pe Naruto. Nu Akatasuki, nici Orochimaru, nici Sasuke, nici loviturile lui Sakura - ritmul l-a ucis pe iubitul nostru erou, Naruto. Acesta este singurul motiv pentru care dezvoltarea complotului pare lentă și inexistentă, acesta este motivul pentru care dezvoltarea personajelor este greu de observat, cu excepția cazului în care vă place cu adevărat seria, de aceea animația este refolosită, repetată sau deloc realizată, de aceea eu nu mă mai pot bucura de Naruto așa cum am făcut-o înainte. Se pierde în mod deliberat atât de mult timp pe scene banale, cum ar fi privirea fixă ​​sau panoramarea camerei, încât există adesea multe pauze incomode care te fac să te întrebi, „computerul meu a înghețat?”. Acest lucru NU ar trebui să se întâmple într-un anime! Cantitatea de scene statice și panoramarea excesivă a camerei nu ar trebui să fie în exces și suficient de evidentă pentru a deteriora calitatea unui spectacol! Există atât de multe episoade care au un potențial uimitor de a fi picături de maxilar, dar nu au fost. Luptele intense precum episoadele 41-43 sunt complet distruse datorită ritmului oribil SLOW SLOW!
Concluzie generală: Serie acceptabilă.
Luni, 4 ianuarie 2021
Hunter-xxx-Hunter, Evy666, Laur7Seven