Tokyo Ghoul

Tokyo Ghoul
4 aprecieri
Aceasta este dupa parerea mea o adevarata drama. Motivul pentru care Tokyo Ghoul a devenit un asa mare fenomen este tocmai aceasta exagerare a suferintei personajului principal cu care multa lume a rezonat. Daca consideri ca viata ta este dureroasa, anime-ul acesta iti va arata ca mereu se poate mai rau.

Sunt foarte multe de spus avand in vedere ca si eu sunt una dintre persoanele care s-au pus in locul protagonistului din Tokyo Ghoul, am suferit alaturi de el pentru ca pana la urma sentimentele pe care ți le transmite aceasta poveste sunt adevaratele puncte forte ale sale. Tocmai pentru ca sunt un mare fan am citit si manga-ul, care este net superior. Totusi, acest sezon s-a ridicat la nivelul asteptarilor mele, dupa sezonul acesta nu pot spune ca va mai recomand ce urmeaza, urmariti pe riscul vostru.

Daca tot vorbim despre anime, ar trebui sa va dau niste detalii legate de subiect. Conceptul principal si oarecum unic din manga sunt "ghoulii", niste creaturi din mitologia araba, asemanatori cu oamenii, care cutreiera strazile din Tokyo in cautare de hrana, singura hrana pe care o pot consuma este carnea de om si cafeaua, dintr-un oarecare motiv.

Exista de asemenea si o agentie care se ocupa cu capturarea si exterminarea ghoulilor, anume CCG, aflata intr-o lupta continua cu acestia. Uneori, investigatorii CCG recurg la fapte atat de crude incat nu-ti mai poti da seama care este defapt personajul negativ, dovada ca uneori oamenii sunt mai necrutatori si insetati dupa sange decat orice alta fiinta. Dintotdeauna au existat anumiti ghouli care si-au dorit sa traiasca in pace alaturi de oameni, din pacate mentalitatea tutoror face acest lucru imposibil.

Pe scurt, veti urmari lupta continua dintre ghouli si CCG, relatiile dintre oameni si aceste creaturi si cum pot trai printre oamenii de rand neobservate. Lucrul ce iese clar in evidenta si acapareaza oarecum firul narativ este conflictul interior al lui Kaneki, personajul principal. Acesta incearca sa se accepte asa cum este, in același timp nevrad sa-si piarda complet latura umana.

Animatia este exact ce trebuie, contureaza acest caracter sumbru si sinistru al povestii. Cromatica este interesanta, scenele cenzurate din cauza violentei si gore-ului excesiv sunt o adevarata nebunie vizuala. Coloana sonora este superba, opening-ul este dupa parerea mea cel mai genial lucru pe care l-am auzit in ultima vreme, vocea solistului scoate in evidenta suferinta continua si aspra, este greu de explicat ce stare iti ofere aceasta piesa. Din pacate toate aceste aspecte sunt lasate deoparte in sezoanele urmatoare.

Este greu sa-i reprosezi ceva, ca sa apreciezi cu adevarat anime-ul trebuie sa te regasesti in situatia data. Dupa parerea mea, starea si sentimentele transmise sunt mult mai importante decat actiunea in sine, tema unor monstrii consumatori de oameni mai fiind folosita in trecut.

Ce pot spune, va recomand din suflet acest sezon, sentimentul pe care ti-l ofera e greu de explicat. Este in prezent anime-ul meu preferat, in mare parte si din cauza manga-ului pe care trebuie neaparat sa-l cititi daca va place seria, pana la urma dupa aceasta capodopera a fost adaptat anime-ul.

Sâmbătă, 2 ianuarie 2021
Z-uzu, amvaca12, mihaela02-2, Gabitzu97

56