Shingeki no Kyojin

3 aprecieri
Rezumat
Într-o lume de dinainte de începutul istoriei, în care omenirea este aproape dispărută datorită apariției titanilor care mănâncă oameni fără un motiv clar, omenirea nu s-a putut apăra împotriva lor și a trebuit să se retragă, construind ziduri uriașe pentru a fi protejate și pentru a încerca să supraviețuiască. . Ani mai târziu, când totul pare să fie în regulă în orașele cu ziduri, un titan colosal a apărut de nicăieri și a deschis zidul, lăsând alți titani să curgă prin oraș mâncând și distrugând tot ce au văzut. Povestea începe după ce Eren Jaeger se confruntă cu un eveniment traumatic și decide să omoare toți titanii înscriindu-se în armată într-o unitate specială care îi învinge pe titani, Corpul Survey.

Intriga și povestea
Nimeni nu poate argumenta că complotul lui Attack on Titan este foarte interesant și bine scris. Există mister, acțiune, dramă și groază groaznică. Deși povestea a fost cam lentă pe alocuri și s-a concentrat mai mult pe lucruri care nu ne-au păsat cu adevărat, în general este bine realizată și prezintă un concept fascinant și captivant care te-a lipit cu adevărat de ecran. De asemenea, după ce l-ai revăzut de câteva ori, îți dai seama că fiecare detaliu contează. Personajele acestui anime sunt sincer uimitoare, bine gândite și dezvoltate. Este uimitor să vedem că chiar și personajele minore au propria poveste și fundal explicate fără a distruge ritmul. Este, de asemenea, foarte impresionant să vezi că lucrează împreună și experimentează aceleași lucruri, dar se descurcă diferit, oferind o mare varietate și implicare spectatorului.

Artă și muzică
Animația lui Attack on Titan este bună, dar nu este uimitoare. Oamenii spun că are un stil de artă unic, cu toate acele linii groase din jurul personajelor, dar, sincer, acest lucru nu este neobișnuit în alte titluri shounen sau în alte lucrări produse de același studio, Production I.G. Aruncă o privire la Haikyu !! și vei înțelege despre ce vorbesc. În general, mediile și fundalurile sunt frumoase, cu o paletă de culori frumoasă și consistentă, care le scoate la iveală un anumit realism. Scenele de acțiune sunt grozave, iar mișcările titanilor sunt fluide și sunt o bună utilizare a CGI (The Colossal Titan). Singurul lucru pe care mi-ar plăcea să-l văd mai mult în Attack on Titan ar fi elementul gore. Există câteva scene oribile în spectacol, dar există doar prea mult sânge și nimic altceva pentru a spori violența.

EPIC. Muzica este doar incredibilă. Melodiile de deschidere sunt uimitoare și atât de al naibii de atrăgătoare. Chiar dacă nu îți place spectacolul, nu poți să nu cânți la deschideri. Întreaga coloană sonoră a lui Attack on Titan este sincer strălucitoare. Tematica personajelor și secvența de muzică de acțiune sunt o combinație de atâtea elemente care te fac să tremure. Această piesă este uimitoare. Interpretarea vocală este de asemenea de primă clasă, fiecare actor vocal oferind o performanță excelentă.

Teme și Trivia
Echipamentul de manevrare verticală: Această idee a venit de fapt de la Desert Punk, unde în scenele de acțiune utilizatorii poartă echipamentul în jurul taliei și trag fire cu cârlige care sunt agățate pe pereți sau copaci. Permite utilizatorilor să se deplaseze liber în spații 3D. În acest articol aici, puteți citi mai multe despre acesta împreună cu câteva informații detaliate despre creatorul lui Attack on Titan, Hajime Isayama.

Luptele sunt influențate de artele marțiale: principala inspirație a lui Ishiyama pentru corpurile, fizicul și abilitățile de luptă a lui Titan este extrasă din artele marțiale, deoarece el a studiat cu atenție formele mușchilor și mișcările pentru a le aplica în scenele de acțiune Titan. Puteți citi mai multe despre aceasta aici, împreună cu multe alte fapte interesante pe care s-ar putea să nu le cunoașteți despre Attack on Titan.