Recenzia Attack on Titan - Sezonul 1
Un prim sezon foarte bun şi, chiar dacă m-am uitat la el abia în 2020, mi-a plăcut foarte mult. Aflăm multe lucruri despre Eren şi despre celelalte personaje ca şi Levi, Erwin, Mikasa, etc. După părerea mea, al doilea sezon va fi şi mai bun datorită faptului că povestea iniţiată acum va continua. M-am uitat cu încă doi prieteni de ai mei la acest prim sezon şi vreau să vă las şi părerile lor între ghilimele : ,,Mi-a plăcut foarte mult, e interesantă povestea din spate şi tot ce se întâmplă e desprins dintr-o ficţiune perfectă." şi ,,Părerea mea este că Eren şi ceilalţi sunt super şi cu siguranţă vor reuşi să scape de acei titani răutăcioşi!". Ce aş mai vrea să adaug, este faptul că sugerez tuturor să se apuce de această serie în cazul în care nu s-au uitat deja pentru că efectiv îţi schimbă unele concepţii legate de lume şi de viaţa în sine. Înveţi să ţii mult mai mult la prietenii tăi şi la familie, din suferinţa personajelor care luptă pentru vieţile lor şi pentru a celorlaltor. Sper ca al doilea sezon să fie la fel de bun şi mulţumesc echipei Animekage pentru munca depusă şi pentru faptul că ne aduc serii noi şi interesante în fiecare zi/lună/an care ne fac să fim mai fericiţi şi ne aduc practic zâmbetul pe faţă. Un sfat pentru cineva care vrea să se apuce de Shingeky no Kyojin? : ,,Nu te lua după primele episoade, cu siguranţă îţi va plăcea mai pe la mijloc, când începe acţiunea practic". Totuşi, deja a început sezonul 4, e greu de crezut că mai sunt oameni pe acest site care nu au văzut acest anime. Dacă ar fi să povestesc puţin, este vorba despre un băiat pe nume Eren şi sora sa, Mikasa, care trec cu greu prin viaţă, având multe dificultăţi de-a lungul timpului, despre care nu voi menţiona însă, pentru a nu da spoilere. Aceştia se alătură unei şcoli militare, unde învaţă să lupte şi să supravieţuiască. Aceştia se împrietenesc şi cu alţi soldaţi care îi ajută în aventurile lor. În încheiere, am decis să vă las şi nişte păreri pe care le-au avut prietenii mei atunci când au terminat sezonul ( atunci când a fost lansat ) : ,,Eren şi Mikasa sunt doi luptători adevăraţi. Abia aştept să văd ce vor face în sezonul doi" şi ,,Mă bucur că s-a terminat cu bine, însă cred că lucrurile nu vor mai fi aşa roz în continuare". Cam atât am avut de spus despre această prim sezon. Dacă ar fi să îi dau o notă, aceasta ar fi cu siguranţă 10, pentru că este organizat perfect, coloană sonoră se potriveşte foarte bine cu toate replicile personajelor, iar echipa AnimeKage a adus o calitate foarte bună, reuşind să aducă un produs finit foarte bun. Încă odată, mulţumesc şi vă urez tuturor multă sănătate şi linişte alături de cei dragi pentru a ne putea aduce în continuare serii minunate ca aceasta, dar şi pentru a vă putea continua viaţa personală ( un lucru foarte important în condiţiile actuale ).
Marți, 15 decembrie 2020
N0wayinHell, MaryHina, BogdanPBI

35