Shingeki no Kyojin

Attack on Titan, primul anime pe care l-am vazut si de atunci ma uit in continuu la animeuri. Nu eram mare fan animeuri, ziceam ca restu: "sunt niste desene simple si banale", dar s-a dovedit a fi contrariul. Mi-a placut atat de mult incat am cumparat si manga de la acest anime. V-am innebunit cu mini povestioara mea, hai sa trecem la recenzia propriu zisa.
Primul sezon din Attack on Titan te lasa cu o gramada de sentimente si trairi, numai cand citesc Shingeki no Kyojin deja mi se face pielea de gaina. In momentul actual este a treia oara cand vad acest sezon si de fiecare data m-a impresionat. Poate imi place si atat de mult pentru ca este primul anime pe care l-am vazut, dar nu cred am vazut cateva animeuri si nu pot sa spun ca m-a facut sa am aceleasi sentimente ca pentru Attack on Titan.
Povestea are in plan principal pe Eren, Mikasa si Armin, in jurul lor se invarte actiunea. Sunt doar niste copii la inceput care locuiau linistiti in interiorul unor ziduri (sunt in total 3 ziduri: Maria, Rose si Shina) pentru ca afara erau niste Titani care mancau oamenii si de aceea se ascundeau in interiorul zidurilor. Ei locuiau in Shingashina la zidul Maria si intr-o zi s-a intamplat o catastrofa, ceea ce i-a marcat pe cei 3. Dupa cativa ani ajung intr-o tabara de pregatire, unde au de ales sa mearga la Garizoana, Legiunea de Cercetare sau Politia Militara. La poveste nu mai este nimic de spus pentru ca va las pe voi sa continuati, oricum ceea ce este in anime nu poate fi descris in cuvinte.
Sincer acest anime nu este pentru toata lumea pentru ca este foarte violent, mult sange, membre amputate si titani taiati, deci acest anime putem spune ca este pentru cei care nu au o probleme cu asta, dar lasand la o parte asta are o poveste de nota 10 si merita vazuta, chiar si coloana sonora te face sa te indragostesti si mai mult, mai ales intro-urile mi se par cele mai faine.
Concluzia, acest anime merita vazut, are o poveste incredibila, pe mine cel putin m-a cucerit de la primul episod. Chiar daca nu va place ca-i mult sange, puteti sa-i dati macar o sansa, nu o sa regretati.
Duminică, 22 noiembrie 2020
Ruy45, mmincu32, makima-ocean, Zuluki, Milan543

35