Naruto Shippuden

În primul rând, vreau doar să spun că sunt foarte trist că acest spectacol s-a încheiat. Naruto a fost copilăria mea și odată cu sfârșitul, simt că o parte din mine a dispărut acum. Acesta este spectacolul care m-a adus în anime și sunt recunoscător pentru asta. Acest spectacol nu este aproape perfect, dar este ceva cu adevărat perfect?

Voi începe cu câteva dintre minusurile acestui spectacol. După cum au spus deja multe alte recenzii, Naruto este încărcat cu episoade de completare și acest lucru nu mai poate fi adevărat. Uneori umpluturile pot fi amuzante și interesante, dar de cele mai multe ori aștepți cu nerăbdare ca spectacolul să revină la linia reală a poveștii. Au existat o mulțime de flashback-uri și, sincer, arată aceleași scene din trecut de mai multe ori. Povestea poate fi grăbită și, alteori, se pare că a fost aceeași bătălie pentru 5 episoade. Opera de artă din scenele de luptă poate varia de la bun la nu atât de grozav. Dar chiar și cu multe defecte, am dat acestui spectacol un 10/10. (sincer dacă urăști atât de mult materialele de umplutură, sări peste tot)
nu știu de unde să încep cu toate lucrurile grozave pe care le poate oferi acest anime. Voi începe cu personajele. Dezvoltarea personajelor a fost grozavă pentru personajele principale și chiar pentru unele dintre personajele laterale. Cred că spectacolul a făcut o treabă excelentă oferind fiecărui personaj o personalitate unică și s-au asigurat cu adevărat că știi toate personajele și mediile lor. Dezvoltarea personajelor a fost atât de grozavă, încât mă întrebam în permanență care era personajul meu preferat. La început, sincer am crezut că Naruto este enervant și ignorant, dar creșterea și dezvoltarea lui Naruto au crescut cu adevărat asupra mea și a început să devină unul dintre preferatele mele. Bine, următorul este povestea. Intriga a fost destul de interesantă, dar foarte lungă. Deși părea că povestea a fost oprită pentru o vreme în spectacol, scriitorii au făcut o treabă bună la aranjarea subtilă a tuturor. Lucrurile mici care s-au întâmplat în episoade aleatorii au apărut uneori mai târziu ca fiind importante. Intriga era uneori ca un puzzle, unde încercam să pun piesele laolaltă. De fapt, mi-a plăcut foarte mult cum au configurat-o așa. La fel ca și Naruto și prietenii săi au crescut, și povestea a crescut. În acest sens mă refer la vibrația și starea de spirit a spectacolului. Începe mai mult ca o comedie de acțiune distractivă, dar pe măsură ce povestea continuă, devine mai întunecată, emoțională, iar nivelul de maturitate al anime-ului crește. Nu glumesc când spun că acest spectacol vă poate învăța de fapt lecții de viață.
Vă recomand cu drag să urmăriți întregul anime. Chiar dacă este încărcat cu materiale de umplutură, până ajungi la ultimele episoade, vei începe să te simți emoționat și trist că s-a încheiat. Deși aceasta nu este minciuna ta în aprilie sau Clannad, acest spectacol va fi cu siguranță cu adevărat simțit. Sfârșitul te va face să te simți nostalgic, trist, fericit, sincer vei simți atât de multe emoții diferite. Acest anime poate avea 500 de episoade, dar merită în totalitate și, în cele din urmă, nu veți regreta.
Duminică, 15 noiembrie 2020
-keennn, Sasuke33, NinaEl2, aledan1234, katuki

42