Code Geass

9 aprecieri
Code Geass este unul dintre anime-urile mele preferate. De ce? Este plin de atât de multă acțiune, dialog bombastic, și are imagini atât de atrăgătoare, încât este în topul valorilor divertismentului. Acesta este un anime captivant și epic și este deasupra. Pentru unii oameni, complotul, personajele și muzica singură sunt suficient de rele pentru a face spectacolul de neatins. Pentru alții, acțiunea ridicată, animația strălucitoare și drama vor fi mai mult decât suficiente pentru a face spectacolul favorit din toate timpurile, deși îmi place totul despre Code Geass. Povestea: Lelouch Lamperouge pare a fi un elev tipic de liceu la Academia Ashford din zona controlată britanică 11 (denumită anterior Japonia.) Dar el este de fapt un prinț din familia imperială britanică și al șaptesprezecelea la linia de tron. El dezvoltă o ură pentru împăratul Britaniei și pentru întreaga instituție imperială, jurând că într-o bună zi îi va distruge pentru moartea mamei sale și a stricat sora sa. După o întâlnire cu o tânără misterioasă pe nume C.C., Lelouch câștigă puterea lui Geass, ceea ce îi conferă abilitatea de a forța pe oricine să facă ceea ce dorește. Cu această abilitate, Lelouch devine o figură misterioasă pe nume Zero și își începe bătălia împotriva Imperiului Britanic.
Code Geass are prea multe capete libere și agățate de stâncă. Finalul rămâne întotdeauna inexplicabil, lăsând privitorului întrebări nu numai despre diferite subtrame, ci și despre mai multe elemente cheie ale poveștii. Cu toate acestea, ceea ce compensează acest lucru este complotul și evoluțiile personajelor. Fiecare episod este surprinzător și te lasă dornic să urmărești următorul episod. Se pare că Code Geass se concentrează în principal pe dramă, emoție și momentele sfâșietoare. Geass ajunge să fie nu atât o poveste cu un anumit complot și personaje, cât mai degrabă o serie de scene incitante, exagerate, dar bine elaborate, incredule și cu siguranță memorabile. Personaje: Personajele sunt atât de grozave și minunate încât este greu să nu te mai bucuri de ele. Există personaje care sunt prea bune pantofi, de-a dreptul intolerabile, care te vor face să îți dorești să le sugrumi și să le ucizi în afara spectacolului. Personajele sunt atât de grozave încât li s-ar putea întâmpla ceva neașteptat. Există, de asemenea, personaje naive, pline de prea multă ură și / sau dragoste, dar în cele din urmă veți avea un personaj care vă place sau poate chiar iubiți. Personajul meu preferat, desigur, sunt C.C., Kallen și Lelouch.
Artă și animație: Un alt lucru bun la Code Geass este valorile sale ridicate de producție și animația colorată. Desenele personajelor, create de CLAMP, sunt grozave și bine desenate. Este posibil ca animația să nu fie grozavă, dar este detaliată, vie și plină de viață. Luptele nu sunt la fel de fluide sau fluide pe cât ar putea fi, dar sunt strălucitoare, colorate, ceea ce se potrivește foarte mult având în vedere natura seriei. Sunet: Vocea joacă, de asemenea, un rol în succesul spectacolului. Personaje precum Zero și Suzaku pot fi revoltătoare sau clișee, dar actorii lor vocali se potrivesc atât de bine personajelor încât sunt capabili să vândă personajele. Unul dintre actorii mei preferați, Jun Fukuyama, face o treabă grozavă interpretând personajul cheie din Lelouch / Zero. Performanța sa, în special cât de bine se schimbă de la liceul fără griji la rebelul mai sinistru și manipulator, este vitală pentru a menține seria plăcută și distractivă. Fukuyama joacă de obicei două personaje și o face absolut convingător. Nu există nimic de reproșat despre muzică, deoarece muzica de fundal este foarte bună și se potrivește chiar în ea. Deschiderile pentru Code Geass sunt preferatele mele. Este foarte ritmant și interesant.
Per ansamblu: Code Geass este un anime extraordinar care va aduna cu siguranță păreri diferite de la spectatori și alți recenzori, în afară de mine. Am văzut și am auzit o mulțime de oameni spunând că SUNRISE a făcut o treabă minunată și nu datorită utilizării mecha, acțiunii sau dramei, ci mai degrabă cât de eficient apelează la acel aspect al anime-ului care nu este adesea abordat și totuși este unul dintre principalele scopuri ale anime-ului: divertismentul. Dacă principalul dvs. interes pentru anime este în calitatea povestirii sau a personajelor, atunci Geass probabil nu este pentru dvs. Cu toate acestea, dacă vă place să vă distrați sau să râdeți bine, aruncați o privire la acest anime. Nu vei fi dezamăgit. Într-adevăr, Geass este o realizare rară.
Duminică, 15 noiembrie 2020
HyperXD, Pytbull, tttyt, Claude9, helheim-goddess75, Nyc, Lizii, Serbano, Mugiwara10
3 mai, 18:00