Boruto: Naruto Next Generations

21 aprecieri
Boruto: Naruto Next Generation, este un titlu care ar trebui să te bucure, având în vedere faptul că după cum sugerează numele ar trebui să fie continuarea lui Naruto dar este o prostie totală. Doar câteva scene sunt interesante, acelea fiind asaltul Otsutsuki și partea cu apariția organizației Kara. Personajele nu îndeplinesc condițiile necesare pentru tema respectivă, ele ocupându-se cu activități copilărești. Spre exemplu, Boruto, personajul principal și fiul lui Naruto, pe lângă faptul că e slab și prea puțin experimentat nu are o prestație deosebită și unică. Fiecare episod a avut probleme și multe nu aveau ce căuta în această serie, puterile dobândite de personajele anterioare au fost învățate pe parcurs și călite pentru a fi mai puternice, dar în Boruto au fost abordate superficial și nu au același potențial ca cele vechi. După ce am citit recenziile anterioare am descoperit că nu sunt singurul care gândește așa, și da, aprob că în manga lucrurile vor lua o întorsătură neașteptată și se vom afla mai multe lucruri și amploarea luptelor și acțiunii vor avea un impact pozitiv. Nu vreau să dau vreun spoiler căci n-am voie dar știu ce se întâmplă până la sfârșitul seriei manga chiar dacă continuă, și îmi convine ce-am aflat. În concluzie eu am iubit seria Naruto incredibil de mult și încă o iubesc, respectul și admirația acestei serii, cât și timpul acordat documentării ample m-a făcut să respect seria ca o lucrare foarte bine făcută. Dar odată ce seria asta a stricat tot... Chiar nu știu ce să mai zic, Boruto nu este un anime care să se ridice la același calibru cu Naruto și continuarea este neadecvată. Trebuie implicat un factor care să dea totul peste cap și să ofere o continuare aparte. În concluzie Boruto este un anime cu probleme.
Concluzie generală: Serie cu maxim unul sau două lucruri relativ acceptabile.
Vineri, 16 octombrie 2020
Naruto-menma1, dracku, Ates, PathFinder, TheTitan, Atrox, Airwaves, Mihail19, NiezuLeanu, R1e1b1e1c1c1a, rmatei1, hxxvi.nicolas, Hinata099, vpirvu23, AndreiAndrei856, mmaraa, Itz, KamadoAstaruto, ChitoseNoShi, Dani200304, sof3u
7 mai, 13:00

56
18