Attack on Titan
4 aprecieri
Pentru inceput, pot spune ca primul sezon din Attack on Titan a fost si este un sezon foarte bun, dar care te lasa la final cu o gramada de intrebari fara raspuns. Ce pot spune, in primul sezon ne este prezentat trio-ul nostru cunoscut si totodata personajele principale ale acestui anime, Eren Jaeger, Armin Arlert si Mikasa Ackerman. Acestia au fost prezentati inca de la inceputul anime-ului ca un trio fiindca se completeaza foarte bine unul pe celalalt, fiecare avand totusi personalitati total diferite. Toti trei reusesc sa intre in Trupele de cercetare si ajung sa cunoasca ce inseamna cu adevarat teroarea titanilor. La mijlocul sezonului ne este prezentat Levi, probabil preferatul a peste 50% din cei care vizioaneaza acest anime, pentru mine cel mai ok pana acum mi se pare Erwin Smith. Inafara de poveste si personaje, pot spune ca animatia in sine este una exceptionala si total diferita fata de alte anime-uri, iar un lucru care pe mine m-a lasat placut surprins este faptul ca nu prea exista personaje care sa se semene intre ele, ca in alte anime-uri, in sensul ca seamana foarte mult cu personaje din lumea reale, cum fiecare persoana este unica in felul ei asa si in acest anime. Cat despre coloana sonora, avem 2 opening-uri prezentate in acest sezon, din punctul meu de vedere primul opening este mult mai bun decat al doilea, deoarece are un tempo si un ritm mult mai captivant si versurile in sine chiar te prind. Pe scurt, un anime ce merita nota 9.5/10, dau aceasta nota fiindca ii lipsesc unele explicatii ce consider ca ar fi trebuit sa tina de primul sezon, si nu de urmatoarele.
Miercuri, 23 septembrie 2020
AndreiKage, Airwaves, Noname-com, sof3u

35