Fairy Tail

7 aprecieri
Când începi Fairy Tail nu te gândești că de fapt te înhami la o aventură plină de peripeții, ci probabil ai acea idee basically că începi "un anime".

Despre universul Fairy Tail.
Trebuie să o recunoaștem, mare parte dintre privitorii de anime-uri iubim să avem parte de un show cu lupte epice, prezența unor fete drăguțe și diversificate, un personaj principal care să aibă un start de zile mari prezentat factorul OP sau să aibă un start care dă impresia că are potențialul de a deveni mult superior celorlalți, o lume în care magia este elementul cheie, existența aventurierilor și unor ghilde, sistemul de rank în ghildă și societate, antagoniști numeroși și tot mai interesanți odată ce povestea devine mai intensă și anime-ul înaintează în episode, existența unor creaturi mitologice: dragonii și demonii, posibilitatea vieții eterne. Ei bine, show-ul de față prezintă toate aceste exemple scrise anterior și nu numai, trebuie vizionat pentru a putea identifica celelalte aspecte care-l fac un anime foarte atractiv.

Personajele și personalitățile/caractere acestora.
Voi începe cu protagoniștii noștri și MC-ul (sau cel puțin cel pe care-l consider eu a fi MC, deși descrierea anime-ului o pune pe Lucy în postura de MC). Personajul principal este Natsu Dragneel, zis și "Salamader", un băiat care are parte de o poveste ceva mai complexă și un caracter destul de vioi, chiar puțin exagerat de ager în orice punct (bine, mai puțin cu inteligență, dar nu contează asta :)) ). Acesta face cunoștință cu Lucy într-un oraș random, oraș în care Natsu venise pentru a găsi informații cu privire la scopul său principal prezentat în anime, anume să-și găsească tatăl adoptiv. Lucy este de asemenea unul din personajele principale, ea pornește într-o aventura cu scopul de a găsi și a se alătura guildei care-i poartă numele anime-ului, Fairy Tail. Norocul face ca ambii să se aleagă cu ceva enorm, Natsu se alege cu un nou prieten, iar Lucy se alege cu un mare ajutor pentru a-și îndeplini scopul aventurii și un prieten. Desigur, să nu-l uităm pe Happy, care participă la aceste evenimente, el fiind partenerul și cel mai bun prieten al lui Natsu. Anime-ul bazându-se în general pe aventurile echipei lui Natsu și a colegilor de ghildă, avem parte de diverse personaje care prezintă fiecare un cu totul alt tipar al personalității. Deci, pe scurt, nu ai timp să te plictisești, probabil vei deveni mai lacom și-ți vei dori să vezi cât mai mult din arta pe care o expune acest anime.

Animație, grafică și design-ul personajelor.
Fiind un anime destul de departe de 2020, este evident că are o grafică puțin mai lipsită de culoare, dar animația este destul de bună și plăcută ochiului. Design-ul personajelor este unul aparte, iubesc cum și-au folosit imaginația cei care au creat personajele. Bineînțeles că fetelor li s-a pus accentul în zona care atrage cele mai multe priviri.

Coloană sonoră.
Recunosc că la acest aspect sunt bombă nucleară, total pe lângă orice înseamnă idei coerente. În general folosesc căști când mă uit la un anime și reușesc să identific imediat sunetele care nu-și au locul sau nu se potrivesc cu acțiunea respectivă, dar în acest anime nu a fost deloc cazul. Ce pot spune clar este că opening-urile, ending-urile și OST-ul sunt de o calitate incredibilă, m-au vrăjit (să fac o referire la ocupația principală din lumea respectivă).

Părere personală.
Mi-au creat o deosebită plăcere cele 328 de episoade în drumul spre finele seriei. Am fost fascinat de tema anime-ului încă din primele episoade. Nici nu mai spun de personajele active, sunt un mare fan al acestora, mai puțin al Erzei (mi-am lăsat nemulțumirile la adresa acesteia prin comentarii, păcat că nu mai știu exact numărul acestora). A fost un drum lung dar foarte interesant ca și conținut, recomand cu o deosebită plăcere această serie.

Mulțumesc pentru munca depusă, echipă AK!
Duminică, 30 august 2020
nnmelania, YorrarY, oreo09, Biatrice-56-, Yuriteo, adipirjol, 1adriankuro1