21 aprecieri
Attack on titan este unul dintre cele mai bune animeuri existente, de altfel e pe locul 2 in lista favoritelor mele. Vreau sa incep prin a descrie animeul din start ca fiind o capodopera. Actiunea se bazeaza pe o apocalipsa, pe lupta dintre oameni si titani. Titanii fiind niste finte umanoide gigantice lipsite de inteligenta care principalul lor scop este de a manca oamenii, facand asta din instinct, fara a simti foamea. Pentru a se apara de titani, omenirea construieste 3 ziduri uriase, Maria, Rose si Sina, unde au trait in pace pana intr-un anumit punct.

Animeul este unic, un anime in care te face pe tine ca vizionator sa te simti ca si cum ai fi si tu in peisaj. Seria este ca un puzzle, pui piesa cu piesa pana ajungi la un rezultat. Din acest motiv, povestea e foarte bine pusa la punct. Efectiv ramai in suspans la fiecare secunda a episoadelor. Nu poti prezice niciodata ce se intampla in continuare, mereu te face sa te simti nesigur cu privire la tot. O calitate pe care o are Attack on titan este ca te face sa simti empatie pentru absolut toate personajele, asta pentru ca suferinta si teroarea personajelor sunt duse la extrem.

Personajul principal este Eren Jaeger, un copil care locuieste cu familia sa in districtul Shiganshina. Acesta are dubii in ceea ce priveste pacea dintre ziduri, temandu-se ca intr-o zi acea pace nu va mai exista. Animatia este foarte buna pe partea de grafica si detalii (cateodata sunt si scene 3D foarte bine realizate), doar ca mai sunt si exceptii. De exemplu unii titani sunt mai putin detaliati decat altii, iar expresiile faciale ale unora sunt ciudate, insa personal pe mine nu m-a deranjat asta.

Coloana sonora este epica si are un rol foarte important, face animeul sa para si mai sumbru. Muzica este pusa perfect de fiecare data astfel incat sa simti presiune, groaza si neliniste.

Nota mea pentru anime e clar 10, in prezent vad animeul pentru a patra oara.
Miercuri, 12 august 2020
Rossette, -frosch-, h3ll0k1tty, Airwaves, mmincu32, NiezuLeanu, ImiPlacPufuletiiCuBranza, R1e1b1e1c1c1a, hunterxhunterworld, Serban888, miss-knowit-all, AdyTzu98, NeroRo, YmirKataki, TudorSky, dannyWog, tHd1, Claude9, TheMaska, Kristi911, Sobolanca

30
17
11