Bleach

Cel mai bun anime
31 aprecieri
Am sa fac si eu o scurta descriere a animeului deoarece este preferatul meu. Cu ce pot incepe sa descriu aceasta serie exceptionala? Bleach e cel mai bun anime din toate timpurile in opinia mea, probabil nici n-o sa existe unul care sa-l depaseasca. Animeul face parte din seriile de top, precum Dragon Ball si One Piece, avand un numar considerabil de manga vandute. Am sa vorbesc subiectiv despre animeul asta. Inca din primul episod m-au atras personajele, in principiu personajul principal, Kurosaki Ichigo, un elev de 15 ani de liceu din orasul Karakura care are abilitatea de a vedea spirite. Inca din primul episod ceva spectaculos se intampla, anume faptul ca devine un zeu al mortii, iar acest lucru m-a facut sa urmaresc seria pe nerasuflate pana la ultimul episod. E imposibil sa te plictisesti de Bleach, e un anime in care personajele au puteri supra naturale si cu o poveste unica. Povestea se dezvolta foarte bine, pastrand mereu esenta animeului. Aflii lucruri noi in fiecare episod despre anime si nu se repeta aceleasi lucruri de mai multe ori ca in alte animeuri sau sa sa se traga cat mai mult de poveste. Daca vrei sa vezi un anime cu batai epice, un anime mai bun nu exista. Personajele sunt extrem de bine construite cu o poveste buna pentru fiecare, iar unele sunt extrem de puternice. Ceea ce n-am vazut in niciun anime si ceea ce mi se pare foarte greu de realizat este faptul ca daca un personaj aparut in serie este puternic, acesta nu devine irelevant, ci ramane puternic pe tot parcursul animeului. In alte animeuri, majoritatea personajelor puternice sunt relevante din punctul A pana in punctul B, iar asta nu se intampla in Bleach. Coloana sonora la fel, e geniala, atat in ceea ce priveste openingurile, dar si muzica de fundal. Sincer, mi-a placut totul la Bleach, in afara faptului ca la anumite fillere incepeam usor-usor sa ma plictisesc, iar asta nu din cauza ca fillerul respectiv era slab, ci din cauza ca nu mai aveam rabdare sa vad ce se intampla cu continuarea povestii initiale (episoadele canon).
In concluzie, nu stiu ce ti-ai putea dori mai mult de la un anime, are personaje geniale, poveste geniala, animatie buna, coloana sonora geniala si intotdeauna te face sa ramai in suspans, nu stii niciodata ce o sa urmeze, nu poti prezice. Nota mea pentru anime e 10/10, recomand din toata inima.
Vineri, 31 iulie 2020
Kasuzu, sUpeRRRHAXX, -Claudiu-, CronosXWl, Destroyer12, Chicksy, Chihaku, M-a-r-c-o, Konoko, Porumb, vladyrn, Airwaves, Paine-Prajita, MiYao, oTo, xocsbibisan2931, Maft, SosukeAizen, Reflecsss, Armsuke, DavidMin12, RatonEBoss, [sters]_5ff47f2e1022a, Raulv9, Yuriteo, SpataruAntonia12, qHappii, Catelushoinar16, RobertNick6, MiGeai, Ciprians4L
1 mai, 13:00

16
8